14 de març del 2010

He començat festes de falles!

Divendres per la nit vaig anar a Castelló. Va ser una excursió curiosa, perquè allà no tenen falles, estan en la seua festa major, la Magdalena. Ells diuen: Magdalena festa plena!

Realment la festassa que es respirava pel carrer era increible, no hi tiraven tants petards com ací a València, però també algun soltaven.

Vaig anar al concert que organitzava el Bloc Jove, el títol del qual es deia Bloc Rock.

Poguí anar actualitzant el twitter amb les meues impressions sobre el concert perquè hi havia una xarxa veïna que estava desprotegida, és clar!


Les fotos que he penjat al Flickr m'han sortit bé, tant que m'han demanat afegir alguna en l'arxiu/grup de fotos Magdalena Castelló. Això m'ha honorat, perquè és senyal de que la vaig fer bé la foto xD En pujaré més d'eixes xules del concert, perquè va estar molt bé el concert i la il·luminació correctíssima per a poder fer fotos! Felicite al Bloc Jove de Castelló per l'èxit en el concert.


Ahir vaig estar al Terra, en Benimaclet, en el concert d'Eina.

Genialíssim, molta força, però poc espai hi havia xD em va agradar també aquell directe, tot i que molt curt, no va durar ni hora i mitja!

I bé... hui i demà descans, segurament... no tinc força ara xD dimarts Orxata, dimecres Obrint Pas i 121 dB junt a Skalissai!

Ja en tinc ganes...

Si algú vol fer ruta turística fallera per a veure les falles més guais, que m'ho diga, que ho vull fer! :D he de fer fotos i més fotos!



Vinga, vos deixe ja!

Salut!

...T'estime!