24 de febrer del 2010

Avui va per Jordi Montañez

Hola, lectors i lectores, nous i noves lectores i lectors!

M'ha sobtat molt l'increment de gent que em seguix, i això m'ha animat a escriure hui.
Realment porte tot el dia pensant en escriure un gran text de promoció al jove cantautor Jordi Montañez, a qui vaig tindre l'ocasió de veure divendres per la nit en una jornada d'homenatge a l'Ovidi Montllor.

Ho vaig passar genial escoltant-lo i em vaig emocionar molt durant la seua actuació.

És un artista que porta molt poc temps en els escenaris com a cantautor, en solitari, però ja compta amb l'experiència d'anys i anys tocant la guitarra i també és membre del grup Reclam, que fan versions del Rock Català (els pets, sau, lax'n'busto, Sangtraït, sopa de cabra...)

Jordi Montañez, de Barcelona, ha demostrat en les seues actuacions una gran força i voluntat, un gran missatge, una melodia senzilla i bastant lleugera d'escoltar, d'ahi ve que s'estiga convertint en un dels representants de la nova trova catalana, m'agrada molt el seu estil.

Vaig disfrutar com un xiquet en la seua actuació en La Pobla de Vallbona (Camp de Túria), i vos enaltisc a formar part del so que desprén la seua guitarra i la seua veu, i vos sentiu també com xiquets, com gent que escolta.

Després de dir tot açò, vos deixe l'enllaç al seu myspace i un vídeo de l'actuació que va fer al Casal Panxo de Berga (aprofite per a dir que s'ho curren molt, i que m'agradaria poder-hi anar).


El seu myspace és: http://www.myspace.com/jordimontanez


Jo demà ixiré per la ràdio i segurament hi tocaré, ja vos avisaré de l'acte que tenim dissabte el dijous, que ara no tinc temps!

Bona nit i fins aviat!
P.S.: no dubteu en fer comentaris sobre allò que escric!









1 comentari:

La Senyoreta Reykjavík ha dit...

"...la revolta es porta al cor... el tacte suau de la poesia, aquesta extranya mania per sobreviure...lluita i vine..."


Molts ànims per als dos!! canteu molt i molt fort, que amb música sempre és més fàcil fer camí ;)