18 de març del 2010

Les meues felicitacions...

Anit, per primer cop en molt de temps, els Obrint Pas van omplir un concert al País Valencià.


Van tocar les cançons que més m'agraden!
A més a més van haver moltíssimes col·laboracions, com per exemple Pep Gimeno "Botifarra", Carles Belda, Soul Atac...

Em vaig emocionar molt, ja que no calia ni que cantara Xavi, ni Miquel, ja cantava el públic... era realment per a plorar d'emoció xD

No vaig fer ni una fotografia, no vaig voler, perquè n'haguera pogut fer moltes, és clar!

Hui aniré amb el meu company Joan a vore falles, que jo encara no les he vistes! (les més importants, clar) i després al teatre (altre cop jo) a vore Poseu-me les ulleres...

Serà genial, i esta vegada no pense deixar que les llàgrimes es queden! si el meu altre company de classe va plorar com un xiquet jo també puc exterioritzar! :D


Bé... no gaire més a dir, massa festa porte...
Esta nit a la salut de la /granissatdellima :)
Ja sé que no t'has oblidat, t'ho repetisc, però lo que fas és molt gran, i si dediques tot el teu esforç ho aconseguiràs sí o sí!!!


Res, ho deixe ací ja...

P.S.: esta nit, la Nit del Foc! :D

T'estime (L)