8 de març del 2010

Dia de la dona

Hui, com totes i tots sabem, és el dia internacional de la dona treballadora.

A les 19:30h hi ha una manifestació que partix des del Parterre de València!


He tornat de viatge, he escrit el relat sencer que presentaré al concurs, malgrat que algú que es vulga fer passar per anònim no estiga d'acord amb el que faig.

Estic també mirant de trobar un lloc al món. Encara no l'he trobat, però vaig tirant, i ja trobaré quan toque.


Durant el cap de setmana, escrivint el relat, m'he inspirat sobretot en la meua font màxima d'inspiració, la noia que va fugir a la capital d'Islàndia (que hi vull anar a veure una amiga, a eixe país atlàntic). M'ha inspirat sobretot perquè arran dels seus comentaris i els q li he fet jo, i les seues entrades, he arribat a construir una història superxula.


Dimecres segurament torne a anar al teatre a vore l'obra xD (aquest cop gratis, que ja toca)

Hui comence les pràctiques de cotxe, a vore si aprove a la primera el pràctic i me trac el puto carnet, que em fa falta per a moure'm millor! :D


Res...


Dedicat a les dones...


Restava al seu llit impacient
només li tocava un poquet de vent
marxà com sempre, ella, corrent
fugint del que un altre sent.

Capaç de ser com era
feia despertar a la fera
valenta, i amb molta trempera
plantava cara a la societat sencera.

La societat també era dona.
La nació també era dona.
La mar també era dona.
I la muntanya també ho era.

Ella podia ser també dona.
Sempre havia sigut ella bona.
Com una melodia sa veu li sona.
Traient tota ràbia que prolifera.

Alça't, dona, i fes realitat el teu somni
La igualtat s'ha de forjar des del principi
Som hereus de les vostres idees i accions
Som tots fills de dones convençudes.



m'agradaria poder escriure Somnis de lluna ja, però primer t'he de conéixer, senyoreta que va fugir a Reykjavík! Eres la meua font d'inspiració, i ho vull plasmar en LA cançó que ja he especificat en el relat xD

Moltes gràcies!

i visquen les dones!

1 comentari:

La Senyoreta Reykjavík ha dit...

Ja em deixaràs llegir eixe relat, no? ^^

Tu ja coneixes a la xica que va fugir a Reykjavík, estic a un clic d'aquesta pantalla...pots passar-te per casa meua sempre que vulgues :)

B7s!