14 d’abril del 2010

Els dies bojos s'han acabat

No vaig tindre temps ni ganes d'actualitzar el blog durant la meua estada a Barcelona ni a Vallbona d'Anoia (Anoia - Vegueria del Penedès)

Resulta que he estat a Vallbona, a Girona i a Barcelona.

Ho he passat genial, he vist a molta gent, entre d'ells a la meua tia segona i al meu besavi.


He estat al Camp Nou veient el Barça - Athletic de Bilbao, he viscut victòries com la de la Champions contra l'Arsenal o la del Bernabeu contra el Madrit.


He fet fotos molt boniques a Girona, i al concert de Brams - El Belda i Rauxa de Cardedeu, on vaig trobar molta gent coneguda i vaig conéixer de nova!


He estat al lloc on van inventar el cacaolat (Can Viader). He visitat el Museu d'Història de Catalunya, on en la sala permanent es parla del meu barri, Russafa, que és on Jaume I es va allotjar abans de conquerir València!

També, a Girona, vaig visitar el Jardí dels alemanys i el Museu del Cinema, junt a un altre museu d'història.

He menjat bastant bé, m'he estat a casa d'un amic allotjat, i genial tot.

M'he comprat en total 4 llibres, el que va sortir amb el Público allà a Catalunya el dissabte passat. el de La Revolta dels Animals, de George Orwell i dos llibres editats pel col·lectiu Negres Tempestes.


També he visitat el Parc Güell, i vaig fer un concert brillantíssim a Moià, pel qual encara estic esperant una remuneració per l'alt preu del transport per part de l'organització que em va convocar.


Bé, ho deixe ací, que no tinc gaire inspiració... diversos esdeveniments m'han consternat.


P.S.: ahir vaig estar en el Palau de les Arts Reina Sofiga veient l'òpera La Traviata, de Giuseppe Verdi. Genialíssim, i subtítols en valencià!