28 d’abril del 2010

De nou em ve al cap

De nou em ve al cap la cançó Ojalá.

Hui m'he fet ja el calendari d'exàmens per a juny i setembre... estic per decidir quines em deixe per a setembre i quines faig ara.

Hui he assistit a un nou episodi d'abús policial, ho he explicat així en la crònica que he enviat als companys i companyes de Llibertat.cat

He estat molt expectant per la qüestió Carles Sastre, no entenc com una simple xerrada pot causar tantíssim enrenou només per ser exmilitant d'una organització de propaganda armada.


De nou retornen els crits de l'altra banda del bloc de cases. Se sent una dona cridar, i no pas per què l'estiguen maltractant, sinó perquè vol que la seua família es moga. Un nou cas de violència masclista passiva?

Em sent les cames tremolar, sent el meu respirar, prou de sentir Bon Jovi, que m'he posat nyonyo! xD

Preferisc Betagarri, Die Toten Hosen... The Donnas... bah, quines xicones més boniques, i lo bé que toquen! mira, hui els hi dedique un vídeo al meu blog! perquè m'han animat molt, i toquen bé i canten bé!

I perquè me les va recomanar una amiga ^^


Ale, ens veiem aviat! sé que estic un poc despenjat d'açò d'actualitzar, però ja m'inspiraré! xD