17 de febrer del 2010

Tetuà la Rumba :D

Ha sigut una bona manera de començar el dia, escoltant el seu maiespeix.

La força amb què han fet la seua maqueta ha sigut genial, ja que joves, amb voluntat i melodia han sabut abordar bastant bé una categoria tan ampla com és la rumba que fascina la majoria de festers.

A mi, personalment, m'agrada molt com ho han fet, i ja tinc ganes d'escoltar-los en directe, espere que aviat, que ja valdrà la pena :)

Els anime a seguir des de la coneixença, des del fons de mi, perquè val la pena que seguisquen pensant en ser ells, traure el ritme saborós que tenen dins, i animat, que fa créixer l'alegria de la gent, i que fa tindre ganes de ballar que no podem gastar perquè dins l'aulari em mirarien malament ¬¬


Què hi farem... quan un està en un aulari de la uni no pot fer tot allò que vulga xD


Salut i molta Rumba!


els faig una mica de publicitat


http://www.myspace.com/tetualarumba


P.S.: al meu myspace ja estic arribant a les 5000 visites!